سفارش تبلیغ
صبا ویژن


★☆★ مقالات آموزشی ★☆★

چرا به تدریج روند بدحجابی‌ها تبدیل به بی‌حجابی کامل می شود؟

از آفات درگیری های سیاسی در کشور یکی اینست که مفسده جویان با سواستفاده از فرصت خطوط قرمز را پشت سر می گذارند و جامعه را به هرج و مرج فرهنگی و اخلاقی میکشانند.

گسترش آلودگی های اخلاقی و هرج و مرج فرهنگی و رشد سریع آن اکنون واقعیتی است که اهل انصاف حتی از همه جناح های سیاسی به آن اعتراف و اعتراض دارند. مظاهر این آلودگی ها و هرج و مرج ها را آشکارا می توان در بخش های زیادی از جامعه مشاهده کرد.

وضعیت نامناسب لباس دختران و زنان.
حضور بی مهار دختران و پسران در پارک ها و خیابان ها و معاشرت های نامشروع آنان در انظار عمومی
گسترش دوستی های خیابانی دختران و پسران ، روابط نامناسب دختران و پسران در دانشگاه ها
فضای حاکم بر محیط های دبیرستان دخترانه و مشکلاتی که در رفت و آمدهای این دانش آموزان وجود دارد ، ظاهر شدن زنان و حتی دختران با آرایش در خیابان ها و اماکن عمومی ، رواج مزاحمت های خیابانی و فسادهای ناشی از آن ، کنار گذاشتن حجاب توسط عده ای از زنان در برخی مناطق تهران و شهرهای بزرگ دیگر و... اینها فقط بخشی از ظواهر خلاف شرع و شان جامعه اسلامی است . بخش دیگر که بسیار نگران کننده است فساد پنهانی است که از همین ظواهر آلوده نشات می گیرد و لایه ای مخفی درحال تهدید کردن اخلاق و خانواده ها و بنیان های اجتماعی است.

0000000000000000000

اظهارات صریح رئیس فراکسیون روحانیون مجلس درباره معضلات فرهنگی

روند بدحجابی‌ها تبدیل به بی‌حجابی کامل شده است

حجت الاسلام ‌رهبر با اشاره به برخی از معضلات فرهنگی از جمله گسترش مکاتب انحرافی و بدحجابی از مسئولان مربوط خواست تا اقدامات لازم را بر اساس قانون اساسی اعمال کنند.
حجت الاسلام محمدتقی‌رهبر رئیس فراکسیون روحانیون مجلس در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله از معضلات فرهنگی جامعه شدیدا انتقاد کرد.
اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید:امروز اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دنیای استکبار میلیاردها دلار خرج می‌کند برای اینکه ما را در مکتب اهل بیت(ع) جدا کند؛ به گوش می‌رسد و به به عنوان مثال در جامعه، وهابیت را ترویج می‌کند؛ آن هم وهابیتی که ریختن خون شیعه را مباح می‌داند، از قبیل جریان ریگی و تفکرات مشابهی که علاوه بر وهابی بودن مزدور بیگانه هم هستند. برای اخلالگری در نظام اجتماعی و ترور، سازماندهی شده‌اند؛ همینطور ترویج بهائیت.

ترویج مکاتب انحرافی ، شرم آور است

* من این موارد را بیان می‌کنم تا نوشته و منتشر شود، قصد دارم یک مصاحبه مطبوعاتی هم خود مجلس برگزار کنم و خبرنگاران مختلف را جمع کنم و با رسانه‌ها در میان بگذارم چراکه این در برنامه فراکسیون روحانیون مجلس است که مسئولین فرهنگی کشور از جمله رئیس‌جمهور، فرمانده نیروی انتظامی، وزیر اطلاعات و رئیس رسانه ملی را دعوت کند.

* در قم و حوزه‌ها، دانشمندان و دلسوزان نظام نگران ترویج بهائیت که در زمان طاغوت اصلا جرات نداشت عرض اندام نداشت، هستند. چرا که ترویج بهائیت اکنون به حدی رسیده است که دانش‌آموزان سرکلاس، ابراز می‌کنند که بهایی هستند و کتاب بهائیت را ترویج می‌کنند.

* در حوادث بعد از انتخابات، وهابیت، بهائیت، سلطنت‌طلبان، منافقان، لیبرال‌ها و برخی از احزاب ورشکسته به بهانه انتخابات، دست به دست هم دادند تا به ولایت، سید‌الشهدا‌(ع) و امام زمان (عج) حمله کنند. در عرصه سیاسی بصیرت ملت و روشنگری‌های مقام معظم رهبری خیلی مطالب را روشن کرد و واقعا ملت بزرگترین مانور خودش را انجام داد.


روند بدحجابی‌ها تبدیل به بی‌حجابی کامل شده است

* روند بد حجابی‌های جامعه در مسیر بی‌حجابی است. ماهواره‌ها که به خیلی از خانه‌ها راه پیدا کرده غیر از بدآموزی‌های سیاسی و آن مسائلی که جاسوسان و دشمنان بیان می‌کنند بدترین چیزها را یعنی مساله ترویج فساد را به عهده دارند.

* شیطان‌صفتان برای تخریب اسلام، اقدام به تخریب از طریق تهی کردن اخلاق و فضائل از جامعه است که فروش سی‌دی‌های مستهجن در سطح شهر از جمله موارد آن است.

* وقتی به برخی آمارها نگاه می‌کنیم می‌بینیم روز به روز در کشور آمار طلاق زیادتر می‌شود آن هم در خانواده‌های جوان که در دادگاه‌های خانواده به وضوح مشهود است.

* مقاله‌ای را در مورد دنیای غرب مطالعه کرده و نتیجه گرفتم که آنها اگر بی‌حجاب هستند، دیگر آرایش نمی‌کنند.اما کسی گذرش به میدان تره‌بار یا پاساژ، بیفتد، عده ای قابل توجه از زنان را بزک کرده خواهد دید. حالا این سؤال مطرح می‌شود که آیا این حجاب، برازنده خانواده‌ها جامعه نجیب است؟.


بخشی از ناهنجاری‌ها فرهنگی از ماهواره سرچشمه می‌گیرد

*بخشی از اینگونه ناهنجاری‌های فرهنگی ار از ماهواره‌ها و مقداری از آن هم از این فیلمها،سینمایی سرچشمه می‌گیرد.حالا برخی فقط فکر می‌کنند اگر یک روسری سرشان باشد کافی است! پس آن، خنده‌ها و مغازله‌ها و پشت پرده قضایا چه می‌شود؟ اینها را ما با مسئولین صدا و سیما هم در میان می‌گذاریم. البته صدا و سیما عرصه سیاسی این مدت خوب کار کرده است اما چالش‌ها و مسائل زیان‌بار را هم باید گوشزد کنیم.

* سردار احمدی‌مقدم در پاسخ به سؤالش در خصوص برخورد با بی‌اخلاقی‌های فرهنگی گفته بعضی از مقامات گفته‌اند که این روش را نمی‌پسندد. در جواب به سردار احمدی‌مقدم گفتم که هرکس چنین چیزی گفته است بیجا کرده است و کارش اشتباه است چرا که اسلام می‌گوید کار فرهنگی انجام دهید و از آن طرف هم جلوی منکرات را بگیرید.


علما نسبت به بی حجابی ها به شدت گله دارند

* آقای رئیس‌جمهور که ان‌شاء‌الله خداوند او را تایید کند، کارهای خوب بسیاری دارند اما علما گلایه شدیدی داشتند که چرا در جامعه حجاب لوث می‌شود و بسیاری از دختر و پسرها در دانشگاه‌ها، فضای فیلم و سینما، خیابان و پارک‌ها اصلا حدود شرعی را رعایت نمی‌کنند. پس حکومت چه کار می‌خواهد بکند؟

* این ده سانت روسری که برخی زنان روی سر می‌اندازند و از این طرف و آن طرف موها بیرون ریخته و یک لباس چسبان مثل رقاصه‌ها و آرتیست‌های هالیوود، کجایش به حجاب اسلامی می‌خورد،


برخی‌ها می‌گویند مشکل ما بیرون بودن مقدار موی دختران نیست

* متاسفانه وقتی اعتراض می‌کنی، می‌گویند مشکل ما حالا یک مقدار موی دختران نیست و در حالی که بعضی زنان و دختران اندام و سرتاپایشان را نامناسب درست کرده و جلوی چشم نامحرم می‌آیند.

* برخورد با بدحجابی و بی‌حجابی قانون دارد و در کشور هم قانون آن تصویب شده است. وقتی که صحبت از فرهنگ می‌شود می‌گویند دولت بودجه‌هایی برای فرهنگ اختصاص داده و مجلس هم تصویب کرده است، این بدین معنی است که به یک آدمی غذای زیادی بدهیم و سفره‌اش از چرب و شیرین کنیم، آن وقت یک مار گزنده به جانش بیندازیم یا جلوی آن را نگیریم. باید جلوی آن مار گزنده فساد را گرفت.
مسئولان هیچ عذری در برخورد با مفاسد ندارند

* دولت و حاکمیت هیچ عذری در برخورد با مفاسد ندارد. اگر نظارتی در جامعه نباشد هرج و مرج می‌شود، اگر حساسیت اسلام نسبت به روابط و نوع اختلاط زن و مرد رعایت شود، بسیاری از کارهایی که مردم می‌توانند در عرصه جامعه انجام دهند و زنان ما هم می‌توانند زنان در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های مختلفی داشته‌اند کسی مانع آنها نمی‌شود اما نباید مرزها و حریم‌ها برداشته شود و حجاب بیفتد.

* در حالی که حتی آن شخص ممکن است مبارز نباشد اما چون زنان ایرانی که واقعا قهرمان ما بودند و الان هم هستند به عنوان الگو مطرح شده‌اند، آنها با حجاب مبارزه می‌کنند، برای اینکه حجاب علاوه بر جنبه دینی، اخلاقی و خانوادگی جنبه استراتژیک دارد.

* حالا ما باید تلاش کنیم و خون دل بخوریم از اینکه حکومت مقرر کند در ادارات و اماکن عمومی رعایت شئونات حجاب اسلامی صورت پذیرد، باید حکومت به فکر نسل جوان امروز و نسل‌های بعدی باشد؛ چرا که اگر این اوضاع پیش بیاید اعتقادات و نماز ضعیف می‌شود. الا متاسفانه در خیلی از خانواده‌ها توجه به نماز ضعیف شده است.

* امروز وضع به گونه‌ای شده است که بعضی از این خارجی‌های دشمن، که چندی قبل به ایران آمده بودند، زمانی که برگشته بودند در گزارش خود گفته بودند مثل اینکه وضع ایران و تهران خوب می‌شود و کم کم دارد حجاب هم کنار می‌رود و از آن طرف بعضی زنان و مردان مسلمان از بعضی کشورها که برای زیارت و غیره به ایران می‌آیند وضعیت کشور ابراز ناخرسندی می‌کنند که اینها واقعا درد است.

چرا در نمایشگاه میراث فرهنگی خبری از چادر ملی نبود
* چندی قبل میراث فرهنگی چادر ملی را به ثبت رساند؛ آیا ما آن را برای کتاب‌ها و کاغذ می‌خواهیم مثل سنگ‌های تخت جمشید؛ اگر این چادر ملی، چادر ملی است چرا در همان نمایشگاهی که چندی قبل میراث فرهنگی گذاشته بود اصلا خبری از آن نبود و عکس‌های که از آن نمایشگاه به دست ما رسید ما فکر می‌کردیم اصلا گویی این نمایشگاه در ایران برگزار نشده است و چرا رییس دفتر یک شخصیت سیاسی باید کنار یک هنرپیشه کذایی بنشیند؟ اینها معنایش چیست؟ منبع: فارس


نوشته شده در پنج شنبه 89/8/27ساعت 12:13 صبح توسط شیطونک نظرات ( ) | |
طراح قالب پیچک دات نت